haah . Tänään tulin ajatelleeksi , että joku oikeesti saattaa lukea näitä .
Vaikka ne ei kommentois tai mitään .
Eilen katottiin BigBrother Finaali . Olisin halunnut Antin voittavan ,
koska se oli aina niin hauska ja muutenkin tosi komee <x
En oo ikinä oikeen tykänny siitä Pertusta , en oikeen tiedä miksi . Ja
sit se retale meni ja voitti . Silloin vitutti ja paljon <x
Meinasin eilen tulla jo kokonaan terveeksi , mutta sitten mä söin.
Ruuan jälkeen mulle tuli kamalan paha olo :/
Mulla olis ollu tänään tenniski , mutta emmä sinne voi mennä tässä kunnossa .
Harmi , musta tennis on tosi kivaa ^--^
Mä en oo ollu pihalla 3 päivään , enkä oo päässy kattoo lumikasoja :D
Emmä mee sittenkään tekee sitä koetta , teen sen ens viikolla <x
perjantai, 2. joulukuu 2005
Kommentit